Mandele @ 05.07.2020 09:32Jocīgi, ka Elīna tik rūpīgi cenšas slēpt drēbju izcelsmi.. vnk nu varbūt pietiek...? Viņa nekad nebūs Siluets , vai jebkāds cits veikals, jo viņa Mums - patērētājiem, klientiem, sekotājiem, jau ir kļuvusi pārāk personīga. Respektīvi, mēs nepērkam drēbes no butterfly, bet Elīnas. Atbild uz ziņām nevis Butterfly komanda, bet tieši Elīna, kaut gan tik pat labi tā varētu būt arī Kalendy , Kichinja vai Nauris. Tātad, ja mūs apčakarē tā arī ir Elīna ?. Viņai patiesībā ir tik daudz priekšrocību pateicoties sekotāju lokam Ig, vai tiešām izdevīgāk klientu bloķēt nekā atgriezt naudu par nekvalitatīvu preci , bojāt reputāciju, kas tagad arī notiek? drīz visas mazās , kurām Butterfly bija top bode, tur iepirkties uzskatīs par apkaunojumu. Liekas , ka viņa nedomà ilgtermiņā, bet šeit un tagad.. Manuprāt tas bija tikai laika jautājums , līdz šis viss notiks, cerams Elīna tiešām apstāsies un padomās, pag , nu neiet kaut kas te pareizi. Bizness nav vienas fotosessijas un filtri, bet tomēr klients, kuram vēlams atgriezties pie Tevis.
Par melno kasi.. lai ir, Jums skauž? es pati nesen iepirkos par lielu naudas summu , man neizdeva čeku.. un es labi saprotu, ka viņa to netaisās darīt., man arī nevajag. un kā Likums, man kāda no lietām sabojājās un bija jānes atpakaļ.. un kaut arï neizsniedza čeku, pat to arī neprasija , paņēma manu lietu un bez problēmām atgrieza naudu. Ne Elīna vienīgā tāda.. pie patreizējàs situācijas valstī daudziem uzņēmumiem ar esošo nodokļu slogu klājas grūti.. mēs taču redzam cik uzņēmumi veras ciet - vai tas silda mūsu ekonomiku? Nē. Kaut ko jau viña maksā nodokļos, un neatbalstu te tās ķērcējas par kontrolpirkumiem utt.. Jūs gan est reti riebīgas.. uzskatu, ka galvenais , kas Taurenim ir jāmaina ir attieksme pret savu klientu.. bet meitenei ir 22 gadi.. tas nāks ar laiku. vēl pēc 8 gadiem domās cik stulba bijusi.. tas viennozīmīgi.
Eksperte @ 04.07.2020 23:39
Siluets tirgū ir jau 20 gadus. Tas neko neizsaka? ??♀️
Cik es zinu, tad Latvijā visiem ir vieni likumi, vienādas patērētāju tiesības un vienādi pienākumi kā uzņēmējam pret patērētāju! Ar ko Elīna ir tik īpaša, ka var krāpties, neizsniegt čeku, noraut birkas, kur redzami sastāvi un kur ražota prece utt. utt. utt.
Mazaa_saulite @ 05.07.2020 01:13
Nopietni? Jums tiešām tik ļoti viņa traucē dzīvot lai tagad bojātu viņai dzīvi? Meitenes ir pašas vainīgas, ka izvēlas iepirkties pie viņas. Un galvenais jums vēl tas dod prieku.
Šausmas.
Neesmu PAR viņu, kā arī nepērku no viņas neko, bet nu šis ir jau pr traku. Negribi nepērc, neviens nevienam neliek ar varu pirkt.
Mazaa_saulite @ 05.07.2020 01:13
Nopietni? Jums tiešām tik ļoti viņa traucē dzīvot lai tagad bojātu viņai dzīvi? Meitenes ir pašas vainīgas, ka izvēlas iepirkties pie viņas. Un galvenais jums vēl tas dod prieku.
Šausmas.
Neesmu PAR viņu, kā arī nepērku no viņas neko, bet nu šis ir jau pr traku. Negribi nepērc, neviens nevienam neliek ar varu pirkt.
Meitenes,kā var uzsūtīt VID kontrolpirkumu?Gribas lai viņas tas “tauriņš”aizlido
Aureksi @ 05.07.2020 00:03Nedaudz smiekli sanāca, kad viņa Butterflaju nosauca par BRENDU ? Butterfly, diemžēl, vairumā gadījumu, ir tikai mazumtirgotājs. Tas, ka Rimi tirgo Ādažu čipsus, nenozīmē, ka to brends ir Rimi ?
Es Didras vietā nu gan pēc visiem šiem sūd**m, kas ne jau pirmo reizi nāk pār viņas galvu, apstātos un mazliet padomātu, vai es tiešām kaut ko nedaru nepareizi savā biznesā, savā rīcībā un attieksmē pret klientiem un cilvēkiem kopumā. Bet nē, viņa tiešām kā nozombēta iedomājusies, ka visi tie, kas neglauda pa spalvai, ir ļauni heiteri vai skauģi, kuru dēļ viņa neapstāsies, turpinās darīt to, ko dara utt. Tā jau uz tiem pašiem grābekļiem var gadiem kāpt, līdz visa piere būs atdauzīta.. Pati sevis pašas labā varētu nokāpt no mākoņa maliņas un paanalizēt, kāpēc sliktās runas jau atkal izplatās un vai tiešām viņa tajā visā ir tik nevainojami balta. Manuprāt, viņai nevajadzētu arī tik pašsaprotami paļauties uz esošajiem pastāvīgajiem klientiem, kas ķipa viņus tik ļoti atbalsta un mīl. Šodien viņi ir, bet rīt vairs var nebūt, ja turpināsies situācija, ka apkārt citi negatīvas lietas par viņas biznesu vien runās. Un arī runās, ja viņa nesāks ieklausīties un mainīt sava uzņēmuma politiku daudzās niansēs